B kirjoitti että kun olen lopettanut tupakoinnin, se voi aiheuttaa "vaikean astman tyyppisiä oireita". Kirjoitti hän toki muutakin, ystävällistä. Se meni multa ohi, koska suutuin astma-ehdotuksesta. Hän keksi mulle nimen Urhea Jade.

PA ehdotti keuhkoahtaumaa.

Päivään tämän tähän päivään, vaikka edelläollut tapahtui aiemmin.

Aiemmin, ennen tämän blogin aloitusta, on tapahtunut niin paljon.

Tänään ärsyttää lähes kaikki. Kadehdin ihmisiä. Ärsyttää kun sormet ovat aivan puutuneet koko ajan. Asiaa pahentaa koneellaolo. Ja olen koneella tuntikausia. Mitä muuta tekisin? Ranteet on kuitenkin leikattava. Enkä pysty tkemään mitään. Kun menen pakkaseen, alan välittömästi yskiä ja se ei taukoa ennenkuin olen taas sisätiloissa.

Mun pitäisi antaa anteeksi ihmisille. Mun pitäisi antaa anteeksi itselleni! Nyt en pysty.